2010. február 11., csütörtök

Az étterem vendége

KÖFÉM Étterem, Székesfehérvár
2009.02.10.

Jó Étvágyat!
Egy időben igen sokat látogattam a fent említett étkezdét.Mivel ebédidőben fehérváron jártam gondoltam megnézem változott-e valamit, vagy sem. Aki még nem volt itt annak jó tudnia hogy ez, mint a nevéből is kiderűl egy üzemi étkezde elsősorban a KÖFÉM dolgozóinak van rendszeresítve, de civilek is bebocsátást nyernek minden gond nélkül. Szerintem annakidején (vagy talán még most is) itt tarthatták a vállalati nőnapi, mikulás, brigád bulikat mivel befogadó képessége igen nagy ami kívülről nem igen látszik. Apropó, külsőre mint a képeken is látszik nem valami hívogató a létesítmény, de ne itéljünk csak a külső alapján, főleg egy menzánál ne!
Szerintem ez a hely egy igazi MENZA, csupa nagybetűvel! Itt azért az még megvan hogy nem elsősorban irodisták járnak, sőt inkább fizikai munkások akik igénylik a rendes adagot így a mennyiségre nem igen van panasz. További nem elhanyagolható az asztalokra üveg kancsókban kihelyezett ivóvíz.
A kiszolgálás önkiszolgáló rendszerű, tálca csusztatós a kiadó ablakok előtt a sor végén kaszával. Meg kell említenem mindenképpen hogy a tálca hivatalosan 3szög alakú, ami szintén jelzi hogy echte menzával van dolgunk. Az ablakoknál napi A vagy B menü kérhető ami általában 3 fogás, leves,második,savanyúval vagy édessel. A tegnapi menük a következőképpen néztek ki: Tejfeles lencseleves, A: rakottkáposzta, túrósbatyu, B: hétvezér tokány tésztával, savanyúság. Akinek nem tetszik a napi menük, azoknak se kell elkeseredniük mivel külön is kaphatóak levesek, frissensültek, pörkölt stb. Én nem akartam hibázni így maradtam az A jelű ételsornál. A lencseleves igen jól el volt találva mind ízre mind adagra rendben volt, elkérte a két szelet kenyeret is. A rakottkáposzta az meg olyan amilyet csak a menzákon tudnak adni nagytepsiből kockába vágva, a kicsit megpirult tetejére egy leffentésnyi tejföl ráküldve, nekem bejött! Nem is szólva a túrós batyuról ami kelttésztából készült, nem ám levelesből. Olyan szinten sikerült jóllaknom hogy sok mindenhez már nem volt kedvem utána.
Amit mindenképpen tudok ajánlani, az a kiadópult végén lévő süteményes szekció, itt is a favorit a tiroli rétes elmondhatatlanúl finom, mindenkinek ki kell próbálni 180Ft-ért!
Az árakról: menük 640, külön levesek 250-320, főételek 450-680, amúgymeg igenjó!


* Megközelíthetőség, parkolás: 8/10 (a lakótelepen mindíg van hely)
* Kiszolgálás: ?/10 (önkiszolgálós de jó)
* Kaja: 9/10
* Adag: 9/10
* Ár: 9/10

Ha kedvet kaptál hozzá a 7-es úton gárdony felől fehérvárra beérve,az OMV kútnál lévő lámpás kereszteződésnél balra be, onnan már látszik a jókis panelhotel a jobb oldalon, az aljába meglesz a MENZA is!

Forrás: Pacalvadász
Ha járt nálunk az étteremben várjuk véleményét szóljon hozzá Ön is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Google PageRank
websas.hu SEO Bázis